Soortgelijke onderwerpen
2cv wereldmeeting tsjechie
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
2cv wereldmeeting tsjechie
Van 28 juli tot 2 augustus is er weer de 2cv wereldmeeting, dit jaar in tsjechie in het plaatsje Most www.2cv2009.ce.
Ik ga nu voor de zesde keer, helemaal te gek tussen mensen uit verschillende landen met allemaal dezelfde liefde voor de 2cv.
Zeker een aanrader, wel van camperen houden, de camping kan primitief zijn, maar dat hoort er ook een beetje bij, sávonds gezellig feestje, overdag een beetje rondstruinen tussen 1500 eendjes en soortgelijken, een praatje hier en daar, ja ik kan niet wachten tot het vakantie is.
Ik ga nu voor de zesde keer, helemaal te gek tussen mensen uit verschillende landen met allemaal dezelfde liefde voor de 2cv.
Zeker een aanrader, wel van camperen houden, de camping kan primitief zijn, maar dat hoort er ook een beetje bij, sávonds gezellig feestje, overdag een beetje rondstruinen tussen 1500 eendjes en soortgelijken, een praatje hier en daar, ja ik kan niet wachten tot het vakantie is.
wieltje- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 1566
Leeftijd : 51
soort kitcar : lomax variant 4
Registration date : 11-01-09
Re: 2cv wereldmeeting tsjechie
Het schijnt er altijd te genieten te zijn. Maar helaas zijn wij er niet bij. Het is net voor mijn vakantie en die dagen gaf de baas me niet. Voor wie wel gaat wens ik heel veel plezier.
nou er staat al weer heel wat info op de site , kosten voor drinken en eten dag indelingen ziet er goed uit en de prijzen vallen mee. GOED BEZIG ,heb er veel zin in
-
Van het weekend alles weer van zolder gehaald voor het kampeerweekend van de 2cvkitcarclub, alles gelijk vast gecontroleerd voor de aankomende wereldmeeting, even polshoogte genomen bij div leden maar er is genoeg animo om te gaan , de meeste gaan zowiezo eerst met de kitcarvakantie mee , het is bijna 18 juli kunnen we inpakken en wegwezen
-
dit is nu aan de gang !!!
gr gerard
gr gerard
Admin- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 4425
Registration date : 31-07-08
Weinig mensen van hier waren in Most. Peter sloot zich uiteindelijk maar bij het 2cv.nl clubje aan.
Foto's op www.2cv.nl
Foto's op www.2cv.nl
punky- een kitcar expert
-
Aantal berichten : 315
Leeftijd : 45
soort kitcar : 2cv
Registration date : 23-01-09
Zo wij zijn ook weer in het land , het was een zeer geslaagde wereldmeeting, mooi weer en veel eendjes , weinig kitcars uit nederland, een stuk of 5 buiten die van BCC dan , de volgende wereldmeeting is over twee jaar in Frankrijk en over vier jaar in Spanje,
dus tot dan allemaal
dus tot dan allemaal
-
even foto`s zoeken
Admin- een 2cvkitcar power user
-