Soortgelijke onderwerpen
Zoeken op het forum
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zoeken op het forum
Kan iemand mij vertellen of en hoe de zoekfunctie werkt?
bvd
bvd
joslast- nieuwe gebruiker
-
Aantal berichten : 23
Leeftijd : 77
soort kitcar : Lydia
Registration date : 09-02-09
Re: Zoeken op het forum
Hoi Jos,
Ja de functie werkt. Ik een kwestie van een zoekwoord invullen en op het vergrootglas klikken. Je krijgt dan alle verhalen met dat woord. Zoek je iets specifiek?
Groeten
Peter
Ja de functie werkt. Ik een kwestie van een zoekwoord invullen en op het vergrootglas klikken. Je krijgt dan alle verhalen met dat woord. Zoek je iets specifiek?
Groeten
Peter
vinden
Dacht wat gelezen te hebben over de wet van Ohm.
Terug over de zoekfunctie: wanneer ik 'vdo' in type (zonder aanhalingstekens) dan moet er toch iets gevonden worden?
gr
Terug over de zoekfunctie: wanneer ik 'vdo' in type (zonder aanhalingstekens) dan moet er toch iets gevonden worden?
gr
-
Offtopic: Voor de wet van Ohm vind je op wikipedia interessante informatie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Ohm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Ohm
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat hij alleen zoekt in de titel. Volgens mij is er inderdaad iets geweest met vdo tellers en die vind ie niet. Misschien dat iemand anders het weet.
Groeten
Peter
Groeten
Peter
Laatst aangepast door Peter op vr 20 feb 2009, 18:39; in totaal 1 keer bewerkt
beste Peter,
het zijn VDO tellers en geen vod tellers(is lang zoeken naar die dingen)
gr Joost
het zijn VDO tellers en geen vod tellers(is lang zoeken naar die dingen)
gr Joost
Joost b- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 876
Leeftijd : 62
soort kitcar : Burton
Registration date : 26-01-09
hoi Peter,
als je (VDO meters) in typt kom je er van zelf.
als je (VDO meters) in typt kom je er van zelf.
-
Heb gezocht op alleen VDO en dat doet ie dus niet. Zou volgens mij wel moeten kunnen.
is misschien een instelling van het forum.
-
Als je alleen op meters zoekt, dan lukt het wel. op alleen vdo niet. Maar goed maakt niet uit, we komen er altijd wel uit.
Groeten
Peter
Groeten
Peter
Het zou handig zijn als je kunt zoeken op elk woord. Je weet je iets te herinneren, bijv. 'valkuilen' (zie laatst voorgestelde lid) en dan zou het fijn zijn als de site met dat betreffende artikel komt. Er zijn sites die zo werken, dus wellicht moet er inderdaad iets ingesteld worden.
-
Standaard moet je minimaal 4 tekens invullen voor een zoekopdracht, als ik me goed herinner. Vandaar dat ie VDO alleen niet vindt. Maar iets anders: zijn echt alleen de topictitels doorzoekbaar en niet de berichten zelf? Dat moet toch wel instelbaar zijn met phpbb?
Jesse- regelmatige poster
-
Aantal berichten : 80
Leeftijd : 48
soort kitcar : Patron
Registration date : 31-05-09
Denk dat het door actieforum komt dit is namelijk niet het enige forum met dat probleem en als het geen eigen install is, zul je er inderdaad niet zoveel aan kunnen wijzigen. Van het support forum:
Ik zie overigens ook meldingen van gehackte forums op hun supportforum staan. Daar kun je als forumadmin hier helemaal niks aan doen als je niet kunt upgraden. Misschien maar eens overstappen naar een ander/eigen board? Zou wel heel erg balen zijn als dit forum gehackt zou worden en we alles kwijtraken :pale:
Our search feature does not work as good as most other free forum hosting out there. Never has, Never will.
Ik zie overigens ook meldingen van gehackte forums op hun supportforum staan. Daar kun je als forumadmin hier helemaal niks aan doen als je niet kunt upgraden. Misschien maar eens overstappen naar een ander/eigen board? Zou wel heel erg balen zijn als dit forum gehackt zou worden en we alles kwijtraken :pale:
-
De Google zoekfunctie onder geavanceerd zoeken werkt stukken beter, alleen worden de resultaten wat onduidelijk gepresenteerd.
Je kunt ook direct vanuit Google zoeken, bijv. "vdo +site:2cvkitcarforum.com" werkt prima!
Je kunt ook direct vanuit Google zoeken, bijv. "vdo +site:2cvkitcarforum.com" werkt prima!
-
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: