Soortgelijke onderwerpen
tijdreis na inloggen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
tijdreis na inloggen
Hallo,
Als ik op de site kom, geeft deze de juiste tijd aan. Wanneer ik inlog ben ik ineens een 8 uur in de tijdgereisd .
V.B nu ik dit schrijf is het wo 05 nov 17:25, maar de site geeft aan do 6 nov 01:28.
Tevens worden nieuwe berichten niet meer rood aangegeven.
Ik log altijd in met of mijn telefoon of tablet. En heb geen up-date gehad/gedaan. cookies etc al eens verwijderd. Site verwijderd uit mijn favorieten (sorry), direct weer teruggezet. Maar het probleem blijft. Inloggen via de pc, gebeurd alleen bij het posten van foto's. Kan iemand mij hiermee helpen?
Als ik op de site kom, geeft deze de juiste tijd aan. Wanneer ik inlog ben ik ineens een 8 uur in de tijdgereisd .
V.B nu ik dit schrijf is het wo 05 nov 17:25, maar de site geeft aan do 6 nov 01:28.
Tevens worden nieuwe berichten niet meer rood aangegeven.
Ik log altijd in met of mijn telefoon of tablet. En heb geen up-date gehad/gedaan. cookies etc al eens verwijderd. Site verwijderd uit mijn favorieten (sorry), direct weer teruggezet. Maar het probleem blijft. Inloggen via de pc, gebeurd alleen bij het posten van foto's. Kan iemand mij hiermee helpen?
Re: tijdreis na inloggen
Kan je er niet bij helpen, maar ik had hetzelfde. Dacht al een paar keer dat ik verkeerd zag, maar niet dus
sdb- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 617
Leeftijd : 49
soort kitcar : Burton 610
Registration date : 04-08-08
"probleem" is niet alleen hier.. Kom ik bij meer forums tegen!
bv
http://www.buggyvrienden.eu/forum/viewtopic.php?f=4&t=2884&p=28909&hilit=tijd+forum#p28909
bv
http://www.buggyvrienden.eu/forum/viewtopic.php?f=4&t=2884&p=28909&hilit=tijd+forum#p28909
scrapheap- een kitcar fan
-
Aantal berichten : 195
Leeftijd : 57
soort kitcar : rail
Registration date : 15-12-09
Andre,
Scherp van je dat je het hebt opgemerkt. Eea is waarschijnlijk ontstaan na de wisseling van de server enige tijd geleden.
Oplossing is als volgt:
Ga naar Gebruikerslijst, click op je naam en scroll naar beneden. Als het goed is zie je daar Profiel staan en als je daar op clicked dan kom je het gebruikersdeel. Net boven je avatar staat je tijdzone. Die kun je aanpassen naar Amsterdam of elke andere tijdzone je wilt hebben.
Mocht dit niet lukken laat me dat dan even weten.
Ton
Scherp van je dat je het hebt opgemerkt. Eea is waarschijnlijk ontstaan na de wisseling van de server enige tijd geleden.
Oplossing is als volgt:
Ga naar Gebruikerslijst, click op je naam en scroll naar beneden. Als het goed is zie je daar Profiel staan en als je daar op clicked dan kom je het gebruikersdeel. Net boven je avatar staat je tijdzone. Die kun je aanpassen naar Amsterdam of elke andere tijdzone je wilt hebben.
Mocht dit niet lukken laat me dat dan even weten.
Ton
boerria- een kitcar expert
-
Aantal berichten : 295
Leeftijd : 59
soort kitcar : Burton Sport 1006
Registration date : 20-02-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: