Soortgelijke onderwerpen
tourtocht drents/friese wold 20 juni
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
tourtocht drents/friese wold 20 juni
Tourtocht Drents/Friese wold
Tijdens de jaarlijkse Snikkeweek in Haulerwijk worden er verschillende festiviteiten georganiseerd zoals onder andere een grote Braderie.
Als lid van de 2CV Kitcarclub leek het mij leuk om eens een toertocht voor de club te organiseren door het mooie Drentse en Friese wold. De rit zal ongeveer 60 kilometer zijn, we rijden door het prachtige natuurgebied het Fochteloerveen en het Doldersumseveld. Maar ook door verschillende dorpen zoals Appelscha ,Langedijke en Veenhuizen waar men eventueel een bezoek aan het gevangenis museum kan maken.
Na terugkomst is het de bedoeling om met elkaar een gezellige barbecue te houden. 's Avonds wordt er op het sportveld nog een taptoe gehouden. Voor de mensen die van ver komen er is een Minicamping en Bed en breakfast in de omgeving op ongeveer 2 km afstand.
Ik heb er heel veel zin in en hoop velen van jullie te mogen begroeten.
We starten om 11.00 uur en jullie zijn welkom vanaf 9.30 uur bij Dorpshuis De Enter"
Leeksterweg 23 in Haulerwijk.
Opgave en inlichtingen bij: Willem en Jannie Louwes Tel 0516-422183
of via de mail: willemenjannie@hotmail.com
Tijdens de jaarlijkse Snikkeweek in Haulerwijk worden er verschillende festiviteiten georganiseerd zoals onder andere een grote Braderie.
Als lid van de 2CV Kitcarclub leek het mij leuk om eens een toertocht voor de club te organiseren door het mooie Drentse en Friese wold. De rit zal ongeveer 60 kilometer zijn, we rijden door het prachtige natuurgebied het Fochteloerveen en het Doldersumseveld. Maar ook door verschillende dorpen zoals Appelscha ,Langedijke en Veenhuizen waar men eventueel een bezoek aan het gevangenis museum kan maken.
Na terugkomst is het de bedoeling om met elkaar een gezellige barbecue te houden. 's Avonds wordt er op het sportveld nog een taptoe gehouden. Voor de mensen die van ver komen er is een Minicamping en Bed en breakfast in de omgeving op ongeveer 2 km afstand.
Ik heb er heel veel zin in en hoop velen van jullie te mogen begroeten.
We starten om 11.00 uur en jullie zijn welkom vanaf 9.30 uur bij Dorpshuis De Enter"
Leeksterweg 23 in Haulerwijk.
Opgave en inlichtingen bij: Willem en Jannie Louwes Tel 0516-422183
of via de mail: willemenjannie@hotmail.com
Admin- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 4425
Registration date : 31-07-08
Re: tourtocht drents/friese wold 20 juni
Zijn er nog mensen die meegaan? (edit) Helaas gaan we niet mee.. We hebben ons netjes afgemeld bij de organisatoren.
Laatst aangepast door Rudie van Houten op wo 17 jun 2009, 14:38; in totaal 2 keer bewerkt
Re: tourtocht drents/friese wold 20 juni
is hier nog iemand geweest ???
foto`s beschikbaar ?
gr gerard
foto`s beschikbaar ?
gr gerard
Admin- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 4425
Registration date : 31-07-08
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: