Soortgelijke onderwerpen
dames dag 30 april
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
dames dag 30 april
Damesdag
Damesdag Op Koninginnedag wil Hanneke Obbink een tourtocht voor dames organiseren. Omdat ze weet dat er veel mannen zijn die hun partner niet alleen met de kitkar de weg op laten gaan heeft ze het volgende bedacht, ik organiseer een tourtocht voor dames en heren waarbij de dames moeten sturen de heren kunnen dan als navigator fungeren (en tevens een oogje in het zeil houden als dit nodig mocht zijn), ook kunnen de heren dan ervaren dat navigeren niet zo eenvoudig is als vaak wordt gedacht. Kortom mensen laat u niet kennen en geef u massaal op voor deze unieke tocht bij: evenementen@2cvkitcarclub.nl of via de telefoon 0575-451725
Damesdag Op Koninginnedag wil Hanneke Obbink een tourtocht voor dames organiseren. Omdat ze weet dat er veel mannen zijn die hun partner niet alleen met de kitkar de weg op laten gaan heeft ze het volgende bedacht, ik organiseer een tourtocht voor dames en heren waarbij de dames moeten sturen de heren kunnen dan als navigator fungeren (en tevens een oogje in het zeil houden als dit nodig mocht zijn), ook kunnen de heren dan ervaren dat navigeren niet zo eenvoudig is als vaak wordt gedacht. Kortom mensen laat u niet kennen en geef u massaal op voor deze unieke tocht bij: evenementen@2cvkitcarclub.nl of via de telefoon 0575-451725
Admin- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 4425
Registration date : 31-07-08
Re: dames dag 30 april
en zijn er nog mensen van hier die hier aan mee gaan doen
of hebben meegereden naast hun vrouw
gr gerard
of hebben meegereden naast hun vrouw
gr gerard
-
Mij ouders gaan , vader zit er naast zal mij benieuwen of hij lekker rustig zit, mijn moeder rijd eigenlijk nooit in de lomax. Wij gaan niet verkeerde datum vandaag, met koninginnendag veel te doen in Houten GEZELLIG
wieltje- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 1566
Leeftijd : 51
soort kitcar : lomax variant 4
Registration date : 11-01-09
wieltje schreef:Mij ouders gaan , vader zit er naast zal mij benieuwen of hij lekker rustig zit, mijn moeder rijd eigenlijk nooit in de lomax. Wij gaan niet verkeerde datum vandaag, met koninginnendag veel te doen in Houten GEZELLIG
en ze reed hardstikke goed!
't was trouwens leuk om te zien hoe de 3 wieler van jouw ouders een blauwe B@ met een kapotte koppeling op sleeptouw nam.. 'k heb ergens nog een foto'tje ('k zal 'm vanavond even proberen te plaatsen.)
gerrit v- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 1298
Leeftijd : 73
soort kitcar : 2CV2
Ja naar die foto was ik nog opzoek, laat maar zien
-
Mijn vriendin komt niet eens bij de pedalen van de burton. De bank staat te ver naar achteren en ze hangt echt in de bank om erbij te komen maar dan kan ze slecht uit het raam kijken. Dus dan mag ik weer rijden.
BurtonBas schreef:Mijn vriendin komt niet eens bij de pedalen van de burton. De bank staat te ver naar achteren en ze hangt echt in de bank om erbij te komen maar dan kan ze slecht uit het raam kijken. Dus dan mag ik weer rijden.
een paar kussentjes in de rug doet wonderen!
gerrit v- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 1298
Leeftijd : 73
soort kitcar : 2CV2
BurtonBas schreef:Mijn vriendin komt niet eens bij de pedalen van de burton. De bank staat te ver naar achteren en ze hangt echt in de bank om erbij te komen maar dan kan ze slecht uit het raam kijken. Dus dan mag ik weer rijden.
Mooi hè zo'n niet verstelbare bank..
Ja, en we hebben expres de bank zover mogelijk naar achteren geplaatst omdat zowel mijn vader als ik lang zijn.
wieltje schreef:Ja naar die foto was ik nog opzoek, laat maar zien
niet slepend maar voor het idee
www.2cvkitcarclub.nl staan de foto`s
-
Ja maar wat hij aan het opruimen is ,zijn geen slingers
-
Ik heb de foto's bekeken maar ik zie geen vrouw rijden, wel achter het stuur zitten maar de auto's staan wel stil, denk dat Edith dat ook wel durft...
dus volgend jaar zijn we erbij
dus volgend jaar zijn we erbij
Jac heeft ook nog nooit achter het stuur gezeten
en van mij mag het juist !!! maar ze wil niet
gr gerard
en van mij mag het juist !!! maar ze wil niet
gr gerard
-