Soortgelijke onderwerpen
kerststallenrit 18 december
+3
Tom Duckpower
punky
jb
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
kerststallenrit 18 december
gaan er nog mensen van dit forum naar de kerstallen rit in zondereigen (nabij baarle nassau) van volgende week zaterdag (18 december)??
ik heb hem vorig jaar gereden en mij is ie erg goed bevallen. heb toen in de sneeuw cabrio gereden. uiteindelijk de kachel meoten dichtzetten omdat de sneeuw via de kachelpijpen bij mijn voeten kwam maar heerlijk gereden en geen kou gehad (foto's staan op mijn website ervan)
ik heb hem vorig jaar gereden en mij is ie erg goed bevallen. heb toen in de sneeuw cabrio gereden. uiteindelijk de kachel meoten dichtzetten omdat de sneeuw via de kachelpijpen bij mijn voeten kwam maar heerlijk gereden en geen kou gehad (foto's staan op mijn website ervan)
Re: kerststallenrit 18 december
Tot volgende week!!!
punky- een kitcar expert
-
Aantal berichten : 315
Leeftijd : 45
soort kitcar : 2cv
Registration date : 23-01-09
en natuurlijk zijn we benieuwd naar de
gr gerard
gr gerard
Admin- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 4425
Registration date : 31-07-08
Is deze rit wel door gegaan?Zo ja dan is het wel bijzonder mooi geweest denk ik (foto's zijn welkom )burton560 schreef:en natuurlijk zijn we benieuwd naar de
gr gerard
Joost b- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 876
Leeftijd : 62
soort kitcar : Burton
Registration date : 26-01-09
Ja, we hebben hem voor een stuk gereden. Maar ivm tijd afgehaakt. Sommige stukken waren goed te doen, sommige minder of eigenlijk niet. Moet nog naar de bodem van de Ami kijken. Karresporen waren van beton (lees bevroren grond). Sturen had weinig zin.
Peter zal hem wel uitgereden hebben als bijrijders van een "Mehari". Die zal minder moeite hebben gehad, alleen veel schudden. ;-)
Peter zal hem wel uitgereden hebben als bijrijders van een "Mehari". Die zal minder moeite hebben gehad, alleen veel schudden. ;-)
punky- een kitcar expert
-
peter heeft nog in de sloot gelegen
wij hebben er ook glink vban genoten en hebben cabrio gereden tot het begon te schemerem\n
wij hebben er ook glink vban genoten en hebben cabrio gereden tot het begon te schemerem\n
jb schreef:peter heeft nog in de sloot gelegen
Haha, dat klopt! Ik was de bijrijder van Edwin, we hadden besloten met de Mercedes G te gaan omdat de Mehari een defecte startmotor heeft. Met de Burton was het wel heel erg afzien geworden (mn. de weg s'nachts terug) en is ook niet echt aan te bevelen als de Platinnekes een route uitzetten.
We begonnen te glijden met 2Ton op het ijs. Dan doe je niets meer. We gleden heel rustig en beheerst de greppel in. Geen schade en de wagen stond zelfs nog op zijn banden. Met hulp van een boer en zijn tractor zijn we weer uit de greppel getrokken.
Peter v G- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 637
Leeftijd : 55
soort kitcar : Burton 619
Registration date : 18-10-08
Ach dat had ik in februari op weg naar mijn werk. Auto begon te glijden en daar hing ik met de cli(o) aan de rand van de sloot.
Tja waren jullie toch maar met een A-type gegaan he. ;-)
punky- een kitcar expert
-
punky schreef:Tja waren jullie toch maar met een A-type gegaan he. ;-)
in de Burton.
-
Peter v G schreef:punky schreef:Tja waren jullie toch maar met een A-type gegaan he. ;-)
in de Burton.
Kachel doet wonderen
Ik heb één koppel gezien in een Burton. Moet behoorlijk afzien zijn geweest. En dan heb ik het niet alleen over de kou. De route was meer over de onverharde verbindingsweggetjes dan over het ondergesneeuwde asfalt. Je rammelt wel uitelkaar.
-
En toen ik je daar sprak had je zo'n grote mond dat Edwin degene was die niet in de Burton wilde en dat jij na een bepaalde rit helemaal weg was van blubberpaadjes met de Burton???
punky- een kitcar expert
-
Jij hebt ook alles door hè!!
Ja dat bepaalde ritje staat me nog goed bij. Was wel leuk!
-
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: