busreis "Conservatoire" parijs????????
+3
Admin
Webhenkie
jacco
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
busreis "Conservatoire" parijs????????
Het "Conservatoire" in de buurt van Parijs is een grote opslag loods van Citroen waar vele prototypes en andere speciale 'projecten' van Citroen zijn opgeslagen. Dit is geen openbaar museum maar bezoeken van deze bijzondere Citroen opslagloods zijn mogelijk met een groep van groter dan 40 man. Nu had ik het plan opgevat om samen met mijn lokale 'eendenboer' een bezoek te regelen naar het 'Conservatoire'. Hij zou voor de toegang en voor de bezoekers zorgen en ik voor de touringcar. Op de een of andere manier lukt het hem niet om toegang te regelen en om voldoende mensen te vinden die dit museum willen bezoeken.
Mijn vraag is nu of er hier iemand op dit forum is met speciale 'Citroen-connecties' die een bezoek zou kunnen regelen en of er hier voldoende mensen zijn die ook wel eens naar dit speciale museum in Parijs zouden willen gaan.
Het lijkt mij bijzonder leuk om met een hele bus vol '2cv-kitkar liefhebbers' van dit forum eens een dagje 'Conservatoire' te gaan doen. Een datum had ik nog niet in mijn hoofd, maar deze winter lijkt mij het meest geschikt, ook ivm met de beschikbaarheid van een touringcar.
Ben heel benieuwd naar jullie reakties.
mvg Jacco
Mijn vraag is nu of er hier iemand op dit forum is met speciale 'Citroen-connecties' die een bezoek zou kunnen regelen en of er hier voldoende mensen zijn die ook wel eens naar dit speciale museum in Parijs zouden willen gaan.
Het lijkt mij bijzonder leuk om met een hele bus vol '2cv-kitkar liefhebbers' van dit forum eens een dagje 'Conservatoire' te gaan doen. Een datum had ik nog niet in mijn hoofd, maar deze winter lijkt mij het meest geschikt, ook ivm met de beschikbaarheid van een touringcar.
Ben heel benieuwd naar jullie reakties.
mvg Jacco
Re: busreis "Conservatoire" parijs????????
Daar kom je niet zomaar naar binnen.
Ik weet dat Dimitri met een oud-collega van mij daar vorig jaar geweest zijn. Ik denk dat je dus Dimitri kunt proberen.
Ik weet dat Dimitri met een oud-collega van mij daar vorig jaar geweest zijn. Ik denk dat je dus Dimitri kunt proberen.
ik vind het een mooi initiatief
zelf doet het me niet zo gek veel
maar leuk als het zo door kan gaan
gr gerard
zelf doet het me niet zo gek veel
maar leuk als het zo door kan gaan
gr gerard
Admin- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 4425
Registration date : 31-07-08
leuk...ik wil wel mee
outlaw1845- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 607
Leeftijd : 55
soort kitcar : lomax
Registration date : 25-09-10
Ik ben benieuwd of je dat voor elkaar kunt krijgen. Anders probeer het is bij Citroën Nederland.
kijk ook eens op het citroënforum die zijn al een keer geweest.
Groet Arjen
Groet Arjen
burton951- een kitcar expert
-
Aantal berichten : 250
Leeftijd : 61
soort kitcar : Burton
Registration date : 28-08-10
zijn de plannen er nog steed om dit te doen
En zijn er een koppel gekke Belgen op toegelaten, laat even iets weten.
cv6special- nieuwe gebruiker
-
Aantal berichten : 3
Leeftijd : 63
soort kitcar : geen idee
Registration date : 24-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: