Soortgelijke onderwerpen
Operatie nachtvlucht 2010 27 maart
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Operatie nachtvlucht 2010 27 maart
Operatie Nachtvlucht 2010 - de zevende editie Op zaterdag 27 maart 2010 organiseert V.A.G. Het Eendeëi voor de zevende maal "Operatie Nachtvlucht", de nachtelijke puzzelrit door Zuid-Holland voor 50 equipes in hun A-types. Operatie Nachtvlucht start zoals gebruikelijk ergens in de buurt van de Rijnmond. Op de startlocatie eten we eerst met zijn allen en is er tijd om bij te praten. Als iedereen zijn buikje rond heeft gegeten en de nacht zijn intrede heeft gedaan starten de equipes om de twee minuten. De route die over kleine donkere weggetjes zal voeren is ook dit jaar weer uniek met als eindbestemming: het Korperpad te Rotterdam. Daar sluiten we de avond af met een hapje en een drankje onder het genot van een gezellig kampvuur met muziek. De bar is dan open. Houd deze website in de gaten voor de laatste informatie. Update - 7 februari 2010: De inschrijving is gestart. Wat: Operatie Nachtvlucht Waar: omgeving Rotterdam Wanneer: zaterdag 27 maart 2010 Voor wie: alle A-types Wat kost het: 30 euri de man/vrouw Startlocatie: maken we nog bekend Organisatie: vereniging alternatieve garage Het Eendeëi, Rotterdam www.eendeei.nl Operatie Nachtvlucht is een evenement georganiseerd door V.A.G. Het Eendeëi in Rotterdam en wordt gesponsord door:
ik heb geen idee of 2cvkitcars worden toegelaten
ik heb geen idee of 2cvkitcars worden toegelaten
Admin- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 4425
Registration date : 31-07-08
Re: Operatie nachtvlucht 2010 27 maart
Ik denk dat de dyane niet klaar is maar dan start ik met de burton. Ik weet het niet nergens iets over teruggevonden dat het niet mocht - er staat alle a-types.
Burton mag, maar lijkt me bikkelen. Had liever je Dyaantje gezien.
punky- een kitcar expert
-
Aantal berichten : 315
Leeftijd : 45
soort kitcar : 2cv
Registration date : 23-01-09
Ik werk hard aan de dyane. Ik probeer er zoveel mogelijk tijd in te steken en ik kom wel steeds verder maar de tijd gaat zoniet sneller. Want hij moet daarvoor ook dan nog APK gekeurd worden!
iemand nog geweest ??
gr gerard
gr gerard
-
Bas zou gaan.
Wij zijn nog laat aan z'n Burton bezig geweest. Ben je nog geweest Bas?
Wij zijn nog laat aan z'n Burton bezig geweest. Ben je nog geweest Bas?
Ja ik ben nog geweest! We waren wel laat maar we zijn gestart en ook droog gereden. Echt mijn dank aan Jan jacob en Peter dat ik met dak mee kon doen. Want het was niet droog in de nacht. Het werd wel warm en de tocht viel reuze mee.
heb je ook nog foto`s gemaakt ??
gr gerard
gr gerard
-
op hyves kwam ik wat foto`s tegen van punky
-
Er staan er nog veel meer.
Helaas geen van de kitcar. Zelf gemaakte wagens zorgen nog wel eens voor problemen bleek. ;-)
Helaas geen van de kitcar. Zelf gemaakte wagens zorgen nog wel eens voor problemen bleek. ;-)
punky- een kitcar expert
-
Aantal berichten : 315
Leeftijd : 45
soort kitcar : 2cv
Registration date : 23-01-09
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: